skip to Main Content
لاغری شکم با طب سوزنی

لاغری شکم با طب سوزنی

3.5/5 - (13 امتیاز)

اگر قصد دارید تا لاغری شکم با طب سوزنی را تجربه کنید، خواندن مقاله زیر را به شما توصیه می کنیم. قبل از هرگونه اقدامی از مهارت متخصص طب سوزنی خود اطمینان حاصل فرمایید تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

راه‌های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. یکی از موثرترین راه‌های لاغر شدن استفاده از طب سوزنی است. این یک روش سنتی چینی برای کاهش وزن بوده که پایه آن بیشتر بر مبنای انرژی است تا سوزن. طب سوزنی در کنترل اشتهای فرد بسیار مؤثر است.

بنابراین با استفاده از طب سوزنی کمتر می‌خورید و در نتیجه وزن خود را کنترل می‌کنید. همچنین متابولیسم شما تقویت شده که خود باعث چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود.

بیشتر بدانید:طب سوزنی برای لاغری

 

آشنایی با طب سوزنی

لاغری شکم با طب سوزنی

طب سوزنی بیشتر در شرق آسیا و مخصوصا در چین استفاده میشود. به مرور زمان تاثیر شگفت انگیز آن برای همه مشخص شد و در همه جای دنیا مورد استقبال قرار گرفت.

در این طب، از سوزن‌های بسیار نازک در نقاط خاصی از بدن که محل عبور انرژی‌های بدن است، مورد استفاده قرار میگیرد، تا تسکین دهنده‌ای برای درد و یا رفع کننده‌ی مشکلات بدن باشد.

از محاسن دیگر طب سوزنی برای از بین بردن چربی‌های شکم، تاثیر آن به این صورت است که فعالیت سیستم گوارش را بیشتر کرده و با تحریک معده و طحال باعث کاهش اشتها و از دست دادن چربی‌های شکمی میشود.

این عمل باید حداقل ده جلسه و سه بار در هفته انجام شود،اما باید بدانید استفاده از طب سوزنی روشی طولانی مدت است که گاهی تا یک سال هم می تواند زمان ببرد.

از محاسن دیگر طب سوزنی برای از بین بردن چربی‌های شکم. تاثیر آن به این صورت است که فعالیت سیستم گوارش را بیشتر کرده و با تحریک معده و طحال باعث کاهش اشتها و از دست دادن چربی‌های شکمی میشود.

آیا لاغری شکم با طب سوزنی موثر است؟

لاغری شکم با طب سوزنی

لاغری شکم با طب سوزنی، آسان، بی خطر، بدون درد و قابل اطمینان است. این روش به طور خاص برای نیاز های شما طراحی شده است. در این روش هیچ گونه کاهش وزن بسیار سریع، آب زدایی، ورزش های طاقت فرسا ویا ابتلا به اسهال وجود ندارد.

با کاهش وزن، بسیاری از بیماری های مربوط به چاقی درمان می شوند و یا کاهش می یابند. در طول انجام درمان طب سوزنی، اختلال در قاعدگی ماهیانه، یبوست، آکنه، کبد چرب، فشار خون و دیابت بهبود می یابند. این روش درمانی برای افراد ۲۰ تا ۶۰ سال بسیار موثر است.

همچنین به یاد داشته باشید که درمان طب سوزنی معمولا کاهش وزن فوری نیست، بلکه به مرور زمان وزنتان کاهش می یابد و وضعیت سلامت بدنتان بهتر می شود. شما می توانید حجم قسمت های خاصی یا کل بدنتان را کاهش دهید.

البته در افرادی که می خواهند سریعتر به نتیجه برسند علاوه بر درمان چاقی با طب سوزنی می توان چاقی موضعی و چربی های زائد تجمع شده در شکم و پهلوها،ران پا، باسن و سینه ها را با طب سوزنی و در مواردی از افراد به کمک دستگاه از لحاظ سایز و حجم نیز استفاده کرد.

لاغری شکم با طب سوزنی پس از زایمان

لاغری شکم با طب سوزنی

احتمال اختلال در عملکرد غدد بخصوص تیروئید که مسئولیت تنظیم سوخت و ساز بدن را دارد در افراد چاق بیشتر از دیگران است. به طور مثال زنان پس از زایمان چاق می شوند و این نه تنها به دلیل خوردن زیاد غذا، بلکه به این دلیل است که زایمان باعث اختلال در عملکرد غدد و موجب چاقی می گردد.

اختلال عملکرد غدد همچین باعث افزایش وزن می گردد. از مزایای استفاده از روش کاهش وزن از طریق طب سوزنی، تنظیم دو دستگاه هیپوتالاموس، هیپوفیز، پوسته غدد فوق کلیوی و دستگاه سمپاتیک بخش مرکزی غدد فوق کلیوی، که تصحیح اختلال عملکرد غدد و افزایش متابولیسم را به عهده دارد، می باشد.

درمان چاقی پس از زایمان، چاقی ناحیه شکم و افتادگی پوست پس از زایمان را کاهش می دهد.

احتمال اختلال در عملکرد غدد بخصوص تیروئید که مسئولیت تنظیم سوخت و ساز بدن را دارد در افراد چاق بیشتر از دیگران است. به طور مثال زنان پس از زایمان چاق می شوند و این نه تنها به دلیل خوردن زیاد غذا، بلکه به این دلیل است که زایمان باعث اختلال در عملکرد غدد و موجب چاقی می گردد.

مزایای لاغری شکم با طب سوزنی

5 2 - لاغری شکم با طب سوزنی

استفاده از طب سوزنی برای کسانی که به دنبال کاهش وزن در بازه زمانی بلند مدت هستند و نمی خواهند از دارو استفاده کنند، بدون داشتن رژیم غذایی خاص، بدون انجام ورزش های سنگین و طاقت فرسا و بدون احساس درد و ناراحتی ها و گرسنگی یک روش مناسب، کاربردی و طبیعی است.

کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی علاوه بر تقویت کلیه ها و طحال و حفظ سلامتی بدن، از طریق باز کردن مریدیان ها یا کانال های انرژی که باعث از بین بردن عوامل بیماری زا در داخل بدن می شود، موجب افزایش مقاومت بدن به منظور از بین بردن عوامل بیماری چاقی، تحریک نواحی خاصی از بدن و تنظیم مریدیان های بدن نیز می گردد.

این روش نه تنها بر روی کاهش وزن کلی بدن تاثیر می گذارد بلکه می تواند با از بین بردن چربی ها به صورت موضعی نیز موجب لاغری و تناسب اندام شود.

در از بین بردن چربی های اضافی مثل باسن، ران پا و سینه ها از روش های خاص و کاربردی موضعی طب سوزنی استفاده می شود تا تحریک بیشتری برای از بین بردن چربی های این قسمت های بدن شود و در مواقعی از دستگاه هایی نیز برای عملکرد سریعتر این چربی سوزی می توان استفاده کرد.

همچنین طب سوزنی روش های خاصی برای افزایش حجم عضله باسن دارد که جز موارد خاص و کلینیکی و تخصصی محسوب می شود.

طب سوزنی که یکی از گنجینه های طب سنتی چین می باشد، نقشی مهم در درمان چاقی بر عهده دارد. متخصصان بیمارستان طب سنتی زیبایی پکن می گویند ساز و کار کاهش وزن با استفاده از طب سوزنی، تنظیم سوخت و ساز و عملکرد غدد بدن است.

کاهش وزن با استفاده از روش طب سوزنی بهتر است که بر روی افراد جوان و بالغ در سنین بین ۲۰ تا ۵۰ سالگی انجام شود، زیرا در این سن، رشد بدن کامل شده است و عملکرد تمام بدن کامل و بدون نقص است.

در نتیجه درمان با استفاده از طب سوزنی به راحتی متابولیسم بدن را تنظیم می کند و تجزیه چربی های بدن را بهبود می بخشد. به علاوه طب سوزنی با جلوگیری از حرکات دودی شکل روده و ترشح اسید معده، باعث کم شدن احساس گرسنگی و در نتیجه کاهش وزن می گردد.

بیشتر بدانید:درمان میگرن با طب سوزنی

 

کلام آخر

لاغری شکم با طب سوزنی

در مطالعه سیستماتیک دیگری که در سال ۲۰۱۸ انجام شده است نیز تاثیر طب سوزنی در کاهش وزن در مقایسه با تغییر سبک زندگی مورد بررسی قرار گرفت.

در این مطالعه نیز محققان چنین نتیجه گرفته‌اند که استفاده از طب سوزنی و طب سوزنی در ناحیه گوش تاثیر قابل توجه‌ایی بر کاهش وزن داشته است .اگر این تکنیک‌ها همزمان با تغییر سبک زندگی به کار گرفته شوند اثرات دوچندانی بر کاهش وزن و لاغری شکم خواهند داشت.

توصیه ما به شما کلینیک طب سوزنی آکو می باشد.با دکتر عیسی پیرمرادی بنیانگذار امبدینگ در ایران، با اطمینان خاطر از اثر بخشی طب سوزنی تحت درمان قرار بگیرید و از نتیجه آن لذت ببرید. کلینیک طب سوزنی آکو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات و نظرات کاربران

  1. سلام
    بدنبال طب سوزنی برای افزایش حجم پایین تنه (باسن،ران و ساق پاها)هستم.
    مشکل هورمونی ندارم ..هیکلم به شدت سیبی شکل است.۳۴ سالمه .
    از روش ورزش و تغذیه هیچ نتیجه ای نگرفتم…هزینه و خطر جراحی را قبول ندارم ..آیا میتوانید با طب ی طی یک یا دو ماه ۳-۴ سایز افزایش حجم بوجود بیاورید؟؟؟

    1. سلام . لازم هست تا ویزیت بشید . لطفا برای هماهنگی وقت با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top