skip to Main Content
لیفت صورت با طب سوزنی

لیفت صورت با طب سوزنی

4.1/5 - (9 امتیاز)

لیفت صورت با طب سوزنی در چین، انگلستان، فرانسه و آلمان مبحث جدیدی نیست ولی در  ایران نسبتا تازه می باشد. جای تاسف است که اکثر خانم‌ها آنقدر که در مورد جراحی‌های زیبایی برای لیفت پوست و پف دور چشم و یا در مورد تزریق انواع ژل ها، با وجود تمامی حساسیت‌ها و عوارضی که ایجاد می‌کنند، اطلاعات دارند ولی  راجع به روش‌های  مفیدتر و بی‌ضرر، آگاهی ندارند.

طب سوزنی در بسیاری موارد اگر اثراتی بهتر نداشته باشد، حداقل اثراتی تقریبا مشابه را با هزینه بسیار کمتر خواهد داشت. لازم است بدانیم که طب سوزنی در مواردی حتی از نور لیزر که بسیار بی‌عارضه و بی‌خطر است، نیز پاسخ بهتری دارد. اما سوال اینجاست که آیا همیشه طب سوزنی زیبایی بر درمان‌های دیگر زیبایی ارجح است؟

اگرچه درمان با لیزر برای پزشک بسیار راحت‌تر و سودمندتر است و طب سوزنی هم نیاز به جلسات مکرر دارد و هم وقت‌گیرتر است ، ولی گاه اثرات شگفت انگیزی دارد که با هیچ روش درمانی دیگر قابل قیاس نیست.

متخصص طب سوزنی، برای بهبود افتادگی صورت ،گونه ، غبغب ، لک ، کک و مک ، جوش و حتی رفع چروک‌ها و کاهش چربی پوست، از طب سوزنی استفاده می کند و حدودا به ۱۰ تا ۲۴ جلسه درمان نیاز است.

در سال ۱۹۹۶، طی تحقیقاتی در آمریکا روی ۳۰۰ نفر، طب سوزنی در ناحیه صورت جهت تاثیر گذاری روی پوست صورت انجام شد.۹۰ درصد این افراد بعد از یک دوره درمانی احساس بهبودی کرده و از نتیجه کار راضی بودند و اظهار داشتند که خاصیت ارتجاعی عضلات صورت‌شان افزایش یافته، نرمی و لطافت پوست‌شان بیشتر شده، چین و چروک‌های پوست کاهش یافته و پوست صورت‌شان گلگون‌تر و به اصطلاح خوش آب و رنگ‌تر شده است.

بیشتر بدانید:درمان آکنه یا جوش صورت با طب سورنی

 

چگونگی لیفت صورت با طب سوزنی

لیفت صورت با طب سوزنی

لیفت صورت به کمک طب سوزنی مانند دیگر مسیر های درمانی که به این روش انجام می شوند، شامل استفاده از سوزن های مخصوص می شود. این سوزن ها در نقاط به خصوصی در پوست صورت وارد شده و سوراخ های ریزی را در پوست به وجود می آورند.

طب سوزنی را می توان به عنوان روشی ایمن برای زیبا سازی پوست در نظر گرفت. سوزن ها به صورت استراتژیکی وارد پوست شده و با به جریان انداختن گردش خون در پوست، به زیبا سازی و جوان سازی پوست صورت کمک می کند.

با وارد کردن سوزن های مخصوص و بسیار ریز در نقاطی مانند کنار چشم ها، دهان، گردن و کناره های گوش ها می توان به صورت اساسی باعث ایجاد سفتی در عضلات صورت و کشش در آن نواحی شد.

علاوه بر این با ورود این سوزن های ایمن و ریز در پوست کلاژن سازی در صورت تقویت شده و به این ترتیب طب سوزنی علاوه بر لیفت صورت به ترمیم سلول ها و جوان سازی پوست صورت نیز کمک می کند، در حالی که عوارض جانبی خاصی را نیز به دنبال ندارد.

 

مزایای لیفت صورت با طب سوزنی

 

لیفت صورت با طب سوزنی

با به کار بردن طب سوزنی در راستای جوان سازی پوست می توان به وضوح آثار آن را روی صورت مشاهده کرد. در صورت استفاده مداوم از طب سوزنی، خطوط ریز دور چشم و روی صورت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد. علاوه بر این چین و چروک ها نیز کاهش می یابد و به این ترتیب پوست جوان تر می شود.

در ادامه نیز با تقویت و سفت کردن عضلات و ماهیچه های صورت باعث لیفت صورت می شود. علاوه بر این تحقیقات و بررسی نشان می دهد که طب سوزنی نه تنها در بهبود ظاهر سطحی موثر است بلکه می تواند به صورت عمقی تاثیر شگرفی را در کند کردن روند پیری صورت داشته باشد.

کاربرد این روش نه تنها منجر به زیبا سازی و لیفت صورت می شود بلکه از طرف دیگر نیز برای از بین بردن سموم، کاهش التهابات و تورم صورت و خارج کردن مایعات حبس شده در پوست مفید است. از این رو باز هم می توان گفت کارکرد این روش در سطح داخلی و خارجی است و باعث بهبود عملکرد اندام های داخلی نیز می شود.

تاثیرات درمانی این روش علاوه بر لیفت صورت، باعث بازگرداندن درخشندگی به پوست نیز می شود. این روش نسبت به سایر روش های موجود در زمینه زیبایی و جوان سازی پوست مانند جراحی مزایای دیگری را نیز شامل می شود.

برای مثال این روش خطرات و عوارض جانبی ناشی از جراحی را ندارد. جراحی خطرات و ریسک های مخصوص به خود را دارد، مانند خطر بیهوشی و خونریزی بعد از جراحی که همین موارد به علاوه هزینه های گزافی که باید برای جراحی بپردازند باعث می شود که بیش تر افراد در صورت آشنایی با طب سوزنی آن را ترجیح دهند.

 

در صورت استفاده مداوم از طب سوزنی، خطوط ریز دور چشم و روی صورت به صورت قابل توجهی کاهش می یابد.

نکات مهم برای انجام لیفت صورت با طب سوزنی

 

لیفت صورت با طب سوزنی

طب سوزنی به صورت کلی یک روش ایمن و کم خطر به حساب می آید. این نکته ای است که باعث می شود افراد زیادی روزانه به سمت این روش متمایل شوند. اما این روش همیشه بی خطر نیست. در مواردی نیز ممکن است سوزن های مورد استفاده در طب سوزنی مشکلاتی را برای افراد به وجود بیاورند.

مشکلات ایجاد شده در این زمینه به این دلیل به وجود می آید که افراد مراکز معتبر و افراد متخصص در این زمینه را برای انجام درمان لیفت صورت شان انتخاب نمی کنند و در نتیجه فردی که تبحر و تجربه کافی در این زمینه ندارد، با استفاده اشتباه از سوزن ها ممکن است به صورت فرد مراجعه کننده آسیب برساند.

نکته دیگری که افراد متقاضی برای طب سوزنی باید در نظر داشته باشند این است که این روش به یک جلسه ختم نمی شود. برای کسب نتیجه نهایی و مطلوب از طب سوزنی معمولاً افراد باید جلساتی را به صورت پیوسته پشت سر بگذارند تا به تدریج نتیجه مورد نظر خود را دریافت کنند.

پشت سر گذاشتن کامل دوره درمانی و تکمیل تمامی جلسات تعیین شده طب سوزنی برای لیفت صورت برای مراجعه کننده امری الزامی است و متقاضی بعد از گذراندن این دوره نتیجه ای که انتظار آن را داشت را مشاهده می کند. در نتیجه صبر در این پروسه نقش اساسی را دارد.

بیشتر بدانید:طب سوزنی و زیبایی

چه چیزی طب سوزنی را از سایر روش های درمانی متمایز می کند؟

چیزی که به شدت لیفت صورت با استفاده از روش طب سوزنی را از سایر روش ها متمایز می کند این است که در طول دریافت این درمان دو درمانگر با بیمار همراه می شوند و به این ترتیب هم روی سلامت و بهبود ظاهر صورت مراجعه کننده کار کرده و هم این که در سطح بدنی نیز باعث ایجاد احساس آرامش و سلامتی برای فرد می شوند.

با استفاده از طب سوزنی برای لیفت صورت، پوستی شفاف، روشن و درخشان و صاف و یک دست را مشاهده خواهید کرد.

هدف از لیفت صورت با استفاده از طب سوزنی چیست؟

 

لیفت صورت با طب سوزنی

هدفی که در استفاده از این روش به عنوان روشی درمانی برای زیبا سازی صورت و لیفت صورت وجود دارد، تعادل بخشیدن به وضعیت عمومی داخلی بدن است. این روش با تغییرات درونی و تاثیری که روی سیستم داخلی بدن می گذارد، تاثیری چشمگیری روی سلامتی پوست صورت می گذارد.

در نتیجه با استفاده از طب سوزنی برای لیفت صورت، پوستی شفاف، روشن و درخشان و صاف و یک دست را مشاهده خواهید کرد. با کمک این روش پوست هم به صورت ظاهری و هم در سطوح داخلی و عمقی درمان می شود.

در نهایت با توجه به تاثیرات بسزایی که طب سوزنی در سلامت عمومی بدن دارد و همچنین با توجه به سابقه و پیشینه ای که برای این روش برای دیگر زمینه های درمانی معرفی شده است، به نظر می رسد که می توان طب سوزنی را به عنوان روشی ایمن و بی خطر برای جوان سازی پوست و لیفت صورت در نظر گرفت.

کلام آخر

لیفت صورت با کمک طب سوزنی مزایای زیادی دارد به شرط آن که توسط فردی متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود. پس با انتخاب یک مرکز معتبر و تکمیل دوره درمانی می توانید معجزه این روش را برای داشتن پوستی زیبا و سالم شاهد باشید.

با دکتر عیسی پیرمرادی، به راحتی تحت درمان قرار گیرید و از نتیجه لذت ببرید. کلینیک طب سوزنی اکو آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top