skip to Main Content
هزینه لاغری با طب سوزنی

هزینه لاغری با طب سوزنی

5/5 - (2 امتیاز)

لاغری یکی از موضوعاتی است که این روزها بسیار به محبوبیت طب سوزنی افزوده است. از همین رو هزینه لاغری با طب سوزنی یکی از سولات مطرح دربارۀ طب سوزنی است.

روش های موجود برای لاغری با طب سوزنی

لاغری و دستیابی با اندامی مناسب، به یکی از خواسته های مهم افراد تبدیل شده است. افراد همواره به دنبال روش های مختلفی جهت دستیابی به این هدف هستند. با توجه به محبوبیت این موضوع، امروزه روش های مختلفی از جمله عمل های جراحی، استفاده از داروهای شیمیایی و پیکر تراشی برای لاغری به ابداع شده است اما خالی از عارضه نیست.

بیشتر بدانید: هزینه طب سوزنی

طب سوزنی برای لاغری

پیش از پرداختن به هزینه لاغری با طب سوزنی بهتر است درباره تاثیر این روش بر لاغری صحبت کنیم. در چین، طب سوزنی یکی از روش های درمانی جهت لاغری و از بین بردن چربی نواحی مختلف بدن است.

می توان گفت که این روش بسیار موثر و درعین حال بی عارضه است؛ برای این منظور استفاده از روش امبدینگ یا کاشت نخ pdo و cog صورت می گیرد.

Acupuncture 657x405 1 - هزینه لاغری با طب سوزنی

هزینه لاغری با طب سوزنی به نسبت سایر روش ها

به طور قطع می توان گفت تاثیر گذاری طب سوزنی بر لاغری از تمام روش های مدرن بیشتر بوده و روشی بازگشت ناپذیر و بدون عوارض است. از این رو هزینه لاغری با طب سوزنی به نسبت سایر روش های موجود کم تر است.

مکانیزم اثر طب سوزنی برای لاغری

برای لاغری شکم و کاهش وزن در این ناحیه نقاط خاصی وجود دارد، در صورتی که به درستی تشخیص داده شود و مورد استفاده قرار گیرد میتواند چگونگی روند هضم غذا را بهبود ببخشد. مجموع این عوامل به لاغری و کاهش وزن کمک میکند.

در روش لاغری با طب سوزنی، از نخی که قابلیت جذب نیز دارد در نقاط طب سوزنی استفاده میشود تا شخص کامل تر و سریعتر به وزن ایده آل و مد نظر خود برسد. لازم به ذکر است که این روشی ماندگار جهت کنترل وزن است.

دراین روش متابولیسم بدن افزایش پیدا کرده که این کار باعث میشود کالری ها و چربی های اضافی هر چه سریع تر سوزانده شوند که در نهایت باعث لاغری موضعی و کاهش وزن افراد میشود.

Akupunktur02 1 e1676099775963 - هزینه لاغری با طب سوزنی

هزینه لاغری طب سوزنی و تعداد جلسات

یکی از فاکتورهای تعیین کننده در هزینه طب سوزنی به ویژه برای لاغری با طب سوزنی، تعداد جلسات درمان است.

معمولاً برای درمان چاقی با طب سوزنی  بین ۱۲ تا ۱۵ جلسه مورد نیاز است. بعد از این مدت ممکن است بیمار نیاز به جلسات بیشتری نداشته باشد و تنها بعد از گذشت ۲ هفته و یا یک ماه برای درمان مجدد مراجعه کند. با این حال درمان چاقی به وسیله ی امبدینگ به طور ماهیانه تکرار شده و تا حصول نتیجه برای کاهش وزن ادامه دارد.

هزینه لاغری با طب سوزنی و تعداد سوزن ها

همچنین تعداد سوزن های به کار رفته را نیز باید در نظر گرفت. در نتیجه تعداد سوزن‌ها و یا جنس سوزن استفاده شده در هزینه لاغری با طب سوزنی تاثیرگذار است. همچنین هزینه کاهش وزن با امبدینگ نیز به عوامل زیادی مانند جنس نخ و زمان جلسه درمانی بستگی دارد.

Akupunktur04 1 e1677261393360 - هزینه لاغری با طب سوزنی

لاغری با طب سوزنی و ورزش

حال که در مورد هزینه لاغری با طب سوزنی صحبت شد، بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که این روش منافاتی با ورزش ندارد.

با روش کاشت نخ و امبدینگ برای کاهش وزن و درمان چاقی بدن، شما میتوانید در کنار روش درمانی به فعالیت های وزرشی خود نیز ادامه دهید که این امر سرعت سوخت و ساز بدن را نیز چند برابر کرده که در نتیجه میتوان خیلی سریع تر به نتیجه مطلوب رسید.

بیشتر بدانید: افزایش قد با طب سوزنی

نکته پایانی

به کارگیری طب سوزنی برای لاغری، روشی کاملا طبیعی است و حتی زمانی که شخص در حال استراحت است، کاهش وزن انجام می شود. زیرا نخ هایی که در نقاط طب سوزنی کاشته شده است، باعث افزایش گردش خون میشوند که در نهایت به لاغری فرد می انجامد.

سوالات و نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top